• (Android/iOS) King Of Defense: Merge TD petab piiramatult žetoone

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab piiramatult žetoone ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ King Of Defense: Merge TD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Äge mäng, see mäng tutvustas tornide liitmist, minu jaoks esimest korda

    King Of Defense: Merge TD Strateške igre dnbq

     

    mulle ei meeldi oop

    Pean kahetsusega tunnistama, et selle mängu hinnang ei kajasta seda, mida ma pärast 3-päevast mängimist tunnen. Tõenäoliselt võltsreitingud, olen näinud paari võltsreitinguga mängu. Esiteks, kaarte on tornikaitsemängu jaoks väga vähe, seetõttu muudavad need iga etapi jaoks tüütult raskeks. 2. Peaaegu IGA nupp teie avaekraanil avab pärast ostmist ostulehe, see on nii rumal! See on kõige rohkem prügi. Mul pole midagi selle vastu, et maksan nauditava mängu eest, kuid see mäng kindlasti mitte see mäng! 1*!

    Taseme täitmiseks makske. Kui jõuate viimastesse etappidesse, on põhikangelased kasutud. Nende saamiseks peate maksma, nii et mäng on hea võita. Tahad, et jõuallikad maksaksid neile, et see on mäng, mis on loodud sinu raha võtmiseks, ära mängi, see on pettus

    Mõne aja pärast on see mäng võimatu võita, kuigi vaatate kõiki reklaame, mida saate vaadata. Uuendati kõiki üksusi ja sõpru. kui just ei osta kallist kangelast, siis te ei võida. Nii palju kui proovite, on vaenlane palju tugevam ja kiirem. Sa lihtsalt ei saa sammu pidada, kui te kangelast ei osta. JA SEE PEAB OLEMA KÕIGE KALLIM.

    Väga kehv tornikaitse mäng. Sellel puudub peatamise põhifunktsioon, samas kui seda saab enne peatamise tühistamist ehitada / täiendada / tellida. Seega pole see tõeline TD-strateegia, vaid tegevussaal.

    Vajab paremat jutustamist

    Ei andnud mulle isegi seda asja, mille ostsin.

    Avage kõik relvad

    King Of Defense: Merge TD Strategie peuy

    My Talking Angela የተለመደ cykc

    Ma ei saa seda mängu mängida, proovin mitu korda, kuid ma ei saa avada ega mängima hakata, kui laadimine on lõppenud. Ma tagasi koju ma ei saa seda mängu mängida!

    sadhi mäng

    Miinus tärn nii paljude erinevate viiside eest, kuidas see püüab teid raha kulutama panna. Pluss kaardid alguses liiga lihtsad. Kuid mulle meeldib tornide virnastamine ja palju erinevaid võimalusi uuendamiseks. Ja nüüd muutub see väljakutseks. Samuti läbis tase 11 ilma maksmata ja nüüd on mul lemmikloom! TD fänn üldiselt.

    Armastan seda


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :